środa, 18 stycznia 2012

Dane firm rekrutujących do BMW

Do BMW można dostać się na dwa sposoby: na fest (na stałe bezpośrednio do BMW) oraz przez leihfirmę (agencja pracy tymczasowej). Obecnie dostanie na fest uważam, za niemożliwe.

Leihfirmy zatrudniające do BMW są trzy, przynajmniej o tylu wiem, pracując tutaj już 8 miesiąc nie spotkałem innych.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
DANE FIRM USUNĄŁEM
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

///// POWÓD:
Ponieważ zaczęto mnie bombardować mailami, liczyłem że jak zamieszczę te dane to będzie odwrotnie, że zainteresowani sami zadzwonią do firm i się wszystkiego dowiedzą.

Jednak większość ludzi woli mnie męczyć pytaniami (pojawiły się nawet prośby o napisanie CV!!!) niż chwycić za telefon i sama coś zrobić.
/////

************OD TERAZ UDOSTĘPNIAM DANE INACZEJ************
Aby uzyskać dane kontaktowe 3 firm zatrudniających do bmw należy bezpłatnie zarejestrować się w serwisie: NIEwPOLSCE.pl. Następnie napisać parę wątków, być aktywnym. Nieaktywnym użytkownikom nie wyślę danych.

Dlaczego taka forma:
1. Jestem właścicielem serwisu NIEwPOLSCE.pl.
2. Serwis obecnie jest testowany i potrzebuję testerów.
3. Nie chcę odnosić korzyści materialnych z tytułu że komuś pomogłem, po prostu możecie mi też pomóc.
4. Po zarejestrowaniu się w serwisie będziemy mogli być w stałym kontakcie za jego pośrednictwem.
5. Poznacie inne osoby szukające pracę za granicą bądź już tam pracujące.

Trochę o serwisie:
Jeśli czytasz tą stronę to znaczy, że NIEwPOLSCE.pl jest przeznaczone dla Ciebie. Celem serwisu jest integracja ludzi przebywających i pracujących za granicą, wymiana danych kontaktowych, przydatnych informacji między użytkownikami serwisu. Obecnie serwis jest w fazie testów, zmiany grafiki, usuwania drobnych błędów. Zapraszam do testów.

Serwis oczywiście jest bezpłatny i użytkowanie go nie wiąże się z żadnymi opłatami.

************OD TERAZ UDOSTĘPNIAM DANE INACZEJ************


Z tego co się orientuję to na chwilę obecną (styczeń 2012) nie ma przyjęć, ale wszystko się może zmienić z dnia na dzień. Dlatego warto się zapytać i złożyć papiery.

Jak już dostaniecie pracę odezwijcie się do mnie poprzez: NIEwPOLSCE.pl

7 komentarzy:

  1. Szymon chyle czoła,jak już pisałem przy drugim poście,jak uda mi się coś załatwić,zapraszam na DUŻEGO BROWARA ramach rekompensaty.

    paweł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, do zobaczenia w dingolfing

      jak dowiem się o przyjęciach to napiszę

      Usuń
  2. Witam ;) Mam takie pytanie, na czym dokładnie polega rekrutacja do BMW. Jest test wstępny, na czym polega. Jestem dziewczyną, właśnie kończę liceum. Mam znajomych, którzy pracują w BMW w Monachium. Czy są jakieś dane okresy w rekrutacji. Bardzo bym chciała się tam dostać. Chciałabym wiedzieć jak najwięcej, ponieważ język niemiecki u mnie jest w stanie bardzoo kiepskim.
    Czy dzwoniąc do Leihfirmy rozmawiam już po niemiecku? (jakby się potoczyła sytuacja jak bym koleżanka, która potrafi niemiecki perfekcyjnie przeprowadziła rozmowę ze mną) czy na miejscu też jest rozmowa czy tylko test pisemny??
    Czy jest możliwość, że przyjaciel pracujący na fest może mi pomóc w dostaniu się, ale przez pośredników??
    Będę wdzięczna za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!!!

    Jestem zainteresowany pracą w BMW, masz może namiary na firmy rekrutujące pracowników?

    Proszę o kontakt.
    pszybowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam poszukuje właśnie pracy w w BMW w Monachium
    mam tylko 1 pytanie na resztę odnalazłem odpowiedzi na Twoim blogu
    + za niego

    w skrócie czy posiadasz jakieś dane kontaktowe do firm u których można starać się właśnie o te prace
    Prosił bym o odp tu ewentualnie wiadomość na andrzejkol@yahoo.pl

    z góry dzięki za jakąkolwiek odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  5. witam , mógłbym cie prosic o namiary do pracy w bmw juz tylu ludziom pewnie pomogłes moze i ja bede mial takie szczescie,
    pozdrawiam cie szymon

    moj e-mail dkdziergowice4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam bardzo bym prosił o jakieś namiary do pracy w BMW, niestety nie znam dobrze języka niemieckiego, tylko angielski.
    mój e-mail pawelorzel1989@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń