wtorek, 6 grudnia 2011

Jak wygląda moja praca w bmw

Jak trafiłem do bmw w maju dostałem zaraz na początku super robotę, to nie jest prawda że wysyłają na najgorsze stanowiska, których nie chcą wykonywać Niemcy. Otóż trafiłem na sam finisz na stanowisko ecos + audio prufung. Czyli na sprawdzanie prawie gotowego samochodu, zamną ustawiali tylko klapę, drzwi, przyklejali znaczki, wykonywali szerg innych testów i poprawek. Moja praca polegala na wykonaniu testu audio przy pomocy dostępnych urządzeń oraz sprawdzeniu pewnych elementów wyposażenia auta. Praca super, szukałem błędów w tyche perfekcyjnych autach. Obecnie, już od miesiąca pracuję na TANKu. Tankuję samochody, zakladam dwie uszczelki, przyklejam dwie naklejki i tak 151 razy na dzień. Aha tankowanie polega na włożeniu pistoletu do wlewu, resztę robi komuter, który z góry wie jakie paliwo zatankować i ile. W czasie tankowania zakładam uszczelki.

Moja praca nie jest cieżka, natomiast nie wszyscy trafili tak dobrze. Większość prac jakie się zleca Polakom to prace manualne, nie fizyczne. I tak za te pieniądze co zarabiam to naprawdę uważam że poszczęściło mi się.

Przerwy w pracy, jest jedna pauza 30 minutowa tzw. przerwa obiadowa i trzy 15 minutowe springerpauzy, podczas których na twoje miejsce wchodzi tzw. Springer - zastępuje cie na miejscu pracy. Jeśli chodzi o pozostałe warunki to do fabryki pracowników dowożą firmowe autobusy, koszt ok. 20 euro na miesiąc. Praktycznie z każdej miejscowości w promieniu 70 km można dojechać autobusem BMW. Jest ich prawie 90. Odnośnie mieszkań to jest różnie, od syfu poprzez w miarę dobre warunki. Mieszkanie oczywiście załatwia leihfirma ale można szukać samemu. Wynajęcie pokoju w dwie albo 3 osoby kosztuje od 180 do 250 euro od głowy, czyli drogo. Na życie wydaje się jak to w niemczech, 150 do 200 euro.

6 komentarzy:

  1. WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA...I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2012!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Szymon mam do Ciebie jedno pytanie, ponieważ też tam wybieram się do pracy i chciałbym dowiedziec się coś więcej???
    robuska1973.rurka@tlen.pl Pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki jest nr kontaktowy do tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dane 3 firm rekrutujących do BMW zamieszczone są na blogu

      Usuń
  4. Witam
    Jestem pod wrażeniem co przeczytałem na twoim blogu.Jestem miłośnikiem fanem bmw i posiadaczem i jestem juz od dłuszego czasu w de jak byś miał czas i chenć wyślij mi informacje jak dostać sie do pracy w fabryce. uhmarker5@wp.pl Adam

    OdpowiedzUsuń